Behag

Ja, i går hittade jag alla nyheter som jag letade efter, och för att förtydliga...




Superchips: Ska tydligen vara större (?) (Om någon hoppat på dom innan då, eller om man lägger dom längst ner i påsen?) Mer smak och rent av helt super. Utlovas det.

Kexchoklad med hallon: Låter det inte helt underbart?! Och somrigt? Sara har tydligen ätit dessa sedan de kom.

Polly summerberries: Mörk choklad och jordgubb, mjölkchoklad och jordgubb
 och vitchoklad och smultron. Och vit choklad och smultron. (ja, lite skumt, vit och rosa är samma smak)

Marabou kokos: Åt en halv rulle på stan och köpte fler när jag kom till Maxi, och en rulle till Sara som inte hittar denna underbara rulle.


Och när vi stannade på vägen hem från en underbar (och omtumlande) konsert, hittade jag fler nyheter.
Tuggummi som ändrar smak?! Tror vi på detta?



Och svar till er:
Ja, jag gillar godis, men älskar snacks!!Salt är godast! Och något som jag älsakar ännu mer är nyheter!!

Första inköpet var på ICA Maxi, de hade allt jag då sökte.
Resten hittade jag på OKQ8.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0