God morgon solståle

Lite sol blir det nog ändå i dag. Men inte så varmt. Och inte mig emot. Det var galet varmt förra veckan.
Elias sov inte riktigt lika bra i natt, jag var uppe vid tre och gav honom mat, men är man hungrig så är man...
När jag skulle lägga ner honom i sängen gick sängmobilen på av någon märklig anledning, spelade en stund fast jag ivrigt försökte tysta den. (hur? ja, genom att försöka få in snöret.... eh?!) Dock vaknade ju såklart Elias och tittade med stora ögon på mobilen och på mig. Och ville inte alls ligga i sin egen säng. Men somnade på tre sekunder i vår säng.

I dag ska vi promenera med A och lilla C. Sen ska jag även försöka komma ner på stan på eftermiddagen för att titta lite på saker till pågående projekt. Information? Nej, det kommer senare....

Nu är det dags för frukost. Och i dag kör vi hårt, det blev mycket för mycket fusk i helgen. Kellogs K och ägg, kaffe och några vitaminer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0