Långpromenad på stan

Min vännina och jag hade bestämt att vi skulle komma i väg lite tidigare i dag på vår dagliga promenad. Vi träffades klockan kvart över tio. Och satte fart.

Mot stan!!

Hon ville ha kaffe, jag ville gå till apoteket. Sen blev det en sväng till polarn och pyret. Och Åhlens. Det shoppades jordgubbar på stan. Och helt plötsligt var klockan kvart i tolv och det var dags att gå hem. Långpromenad? Nja, snarare långshopping!
Dock höll vi oss bägge två och köpte bara det som var totalt nödvändigt. Som nagellack och så...

Men vi ska faktiskt höras senare och ta en promenad senare kankse. Och då ska vi inte gå till stan.




bjuder på en gammal klassisk bild på mig och syrran som gör en klassisk japansk pose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0