Min dusch

Har kommit på att jag gillar granatäpple även i duschen. Behaglig doft, så nu kör vi med mycket granatäpple!! Duschgele, scrub.. Och så lotion på det!
Dock var det längesen jag åt granatäpple, kanske skulle kalasa till det lite till helgen?!

Och så har jag äntligen hittat ett schampo som löddrar sig, och som får mitt hår att se (lite) friskt ut. Skulle väl egentligen behöva besöka en frisör, men när finns den tiden?!

Elias har somnat tidigt i kväll, vi får väl se hur länge han sover. Men skönt med lite tid själva. (och då är jag trevlig och duschar i en halvtimme och sen bloggar...)
Får väl sätta mig och kolla Family guy med Magnus istället!!!


Kommentarer
Postat av: Carolina

granatäpple är ju supergott :D

2010-05-26 @ 21:52:14
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0