Morning has broken

Varje morgon sjunger jag morning has broken för Elias innan vi går upp. Han ler lite och så skrattar han. Och man blir varm i hela kroppen. Så går vi upp och han pratar lite med TV´n medans jag fixar och trixar med flaskor, bäddar sängar, och äter frukost. Och bloggar såklart!

Han har skrikit mer i natt, men ändå sovit bättre. Jag tror att det beror på att mammas och pappas sängar är betydligt större än våra. Dock somnade han ju i vagnen, och hade glidit ner läskigt långt ner när han vaknade vid halv ett och skrek efter mat.

Nu är det dags för lite frukost för mig, gröt för Elias och så ska vi faktiskt gå på babycafe i dag. Vännen A och hennes lilla C kommer, och då känns det bättre. Så får vi se vad som händer efter. Det är ju stålande sol i dag, så man måste ju vara ute i dag. Underbart!!


Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Men va jobbigt :(

det där med sömnen är så vanligt och jag tror att man tillslut vänjer sig..eller JAG VILL tro det :P haha

Jo man älskar ju sitt barn mer än sömnen MEN ..fan att sova kan vara ruskigt sköööönt ibland

:)



Kram Love

2010-05-11 @ 08:18:11
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: sara

klart jag minns! det var så KUL! men nu tänkte jag att du är nog hellre med elias o hyr sedan filmen när den kommer på dvd :)

2010-05-11 @ 18:32:30
URL: http://littlenova.blogg.se/
Postat av: carolina

ha ndet så kul på cafeet :)

2010-05-12 @ 09:06:01
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0