One night

Förra veckan sov faktiskt Elias riktigt riktigt bra. Vaknade endast en ågn per natt, vid tre, käkade, somnade om, och sov till sex sju. Käkade och sov till åtta. Och hela nätterna i sin egen säng.

Så i helgen. Shit, inte en lugn stund. Åt vid nio, vid elva, två, fem.. Ville inte sova i sin säng, sparkades i vår säng, drog mig i håret. Pratade hela nätterna, skrattade. Inte en lugn stund.

Mest irriterad är jag på mig själv att jag är så trött, så jag lägger honom i vår säng. Bara jag får vila lite. Och att jag inte minns hur han sov på dagarna de nätter han sov så bra. Sov han mycket? Lite? Hur ska han sova bäst på dagarna för att sova på nätterna?

Ja, vi fick i alla fall säkert tre nätter då livet var underbart.




(ja, det är underbart nu med, men nätterna var underbara då....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0